woensdag 5 september 2012

Creabea's

De vakantie zit er weer op en dat houdt voor mij in dat ik Katrein weer combineer met mijn werk als juf :) . Een prachtige combinatie waar ik erg blij mee ben.

September staat voor Katrein weer volop in het teken van workshops, kinderfeestjes en nieuwe plannen. Spannend maar ook erg leuk.

Zo starten we met de breibrunch in samenwerking met de 'Breimeisjes' , het breien is hip en dat blijkt! De avond die op 24 september organiseren is bijna vol!

Ik word al vrolijk van het plaatje! Er zijn nog 3 plekjes vrij, dus wil je meedoen geef je dan snel op!
Dat er nog heel veel crea bea's zijn is mij inmiddels wel duidelijk. Op Holy Stitch ontmoette ik (inmiddels nu denk ik 2 jaar geleden) Jackelien. Wat een mooi mens en wat een inspiratie krijg ik van haar. Afgelopen maandag hadden we weer een theekransje. We speuren dan de hobbywinkels in Sneek af (DEVO, Jan Sikkes). Wat een feest. Ondertussen kwebbelen we maar door en zo vliegt de dag voorbij. We zijn nu op een punt aangekomen dat een samenwerking ons ook wel erg leuk lijkt! Houdt het dus in de gaten want we zitten vol inspiratie! Hierbij Jackelien haar webwinkel en blog!

Tot slot nog 2 andere crea bea's maar op een totaal ander gebied! Taart is zoet gaat z'n primeur beleven in de woonkamer van Katrein, en man man wat ben ik trots! Heerlijk om deze dames te mogen verwelkomen, dat we in september en oktober al bijna vol zitten zegt genoeg! Ik heb er zin in, en al deze crea bea's maken mij een gelukkig mens.
Tot later ik ga knutselen

5 opmerkingen:

Jackelien zei

Wat een leuk stukje heb je geschreven lieve schat.

Unknown zei

Wat een gezelligheid! Ben nu bezig met een stukje voor op het FFF blog, batterijtje bijna leeg dus hoop dat het wat wordt! En ik ben je gaan volgen, wacht met smart op een haakworkshop :P!

Kris zei

Wat leuk hier! En je hebt een "stenen"winkel in Sneek! Wauw!
Want naast de Devo en Jan Sikkes had ik nog niets gevonden....ik ga je snel opzoeken als ik weer in Sneek ben! Daag!

Katrein Kunst zei

Hoi Kris,
Bedankt voor je berichtje :) Wie weet tot in de winkel!

Groet Piety

Katrein Kunst zei

Hoi hoi,
Helemaal leuk, ik ben benieuwd :) En wanneer er weer een nieuwe datum voor de haakworkshops is zet ik het op het blog!
Groetnis